top of page

REGULAMIN

APLIKACJI WEMI

[ROZDZIAŁ I: POSTANOWIENIA WSTĘPNE]

 

§ 1.

Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady świadczenia Usług Elektronicznych przez Operatora, w tym prawa i obowiązki Stron, zakres odpowiedzialności Stron i inne warunki umowy, której przedmiot będzie obejmował świadczenie Usług Elektronicznych w ramach Aplikacji.

  2. Operator informuje, że w ramach Usług Elektronicznych wyłącznie udostępnia zasoby swoich systemów teleinformatycznych w celu umożliwienia Użytkownikom z Usług Elektronicznych, jak również administruje Aplikacją. Ponadto Operator nie świadczy żadnych innych usług w imieniu własnym, jak również nie jest pośrednikiem w zawieraniu jakichkolwiek umów.

 

§ 2.

Definicje

Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają, co następuje:

  1. Aplikacja — przez „Aplikację” należy rozumieć system teleinformatyczny pod nazwą Wemi należący do Operatora, który można pobrać ze sklepów Googla Play, App Store w ramach którego Operator udostępnia zasoby teleinformatyczne Użytkownikom;

  2. Awaria — przez „awarię” należy rozumieć całkowite wstrzymanie działania Aplikacji, zawieszanie się Aplikacji całkowicie uniemożliwiające korzystanie z Aplikacji lub inną przeszkodę całkowicie uniemożliwiającą prawidłowe korzystanie z Aplikacji;

  3. Blokada konta Użytkownika — przez „blokadę konta Użytkownika” należy rozumieć działania, które polegają na uniemożliwieniu Użytkownikowi korzystania z Aplikacji w przypadkach wskazanych w Regulaminie;

  4. Czas obsługi zdarzenia — przez „czas obsługi zdarzenia” należy rozumieć czas od momentu powiadomienia Operatora lub powzięcia przez Operatora informacji o zdarzeniu do czasu likwidacji przyczyny zdarzenia;

  5. Czas reakcji — przez „czas reakcji” należy rozumieć czas liczony od momentu wykrycia przez Operatora zdarzenia do momentu podjęcia przez Operatora działań, które będą zmierzać do likwidacji przyczyny zdarzenia;

  6. Czas naprawy — przez „czas naprawy” należy rozumieć czas liczony od momentu przystąpienia przez Operatora do usuwania przyczyny zdarzenia do momentu skutecznego usunięcia przyczyny zdarzenia;

  7. Czas obejścia — przez „czas obejścia” należy rozumieć czas liczony od momentu powiadomienia Operatora lub powzięcia przez Operatora informacji o zdarzeniu do momentu zastosowania obejścia, czyli prowizorycznego przywrócenia funkcjonalności Aplikacji bez usunięcia przyczyny zdarzenia;

  8. Dni robocze — przez „dni robocze” należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

  9. Formularz rejestracyjny — przez „formularz rejestracyjny” należy rozumieć formularz w Aplikacji, który służy do rejestracji Użytkownika w Aplikacji oraz założenia konta Użytkownika;

  10. Funkcjonalność — przez „funkcjonalność” należy rozumieć pojedyncze zadanie możliwe do wykonania w ramach Aplikacji;

  11. Godziny robocze — przez „godziny robocze” należy rozumieć godziny od 09:00 do 16:00 w dni robocze;

  12. Hasło — przez „hasło” należy rozumieć ciąg znaków używany do zabezpieczenia dostępu do Aplikacji;

  13. Konto Użytkownika — przez „konto Użytkownika” należy rozumieć konto utworzone przez Użytkownika w Aplikacji, przy czym konto Użytkownika może być wyłącznie kontem Klienta Biznesowego;

  14. Login — przez „login” należy rozumieć indywidualne i niepowtarzalne oznaczenie Użytkownika, pozwalające dokonać jego identyfikacji, wykorzystywane przy korzystaniu z Aplikacji. W przypadku systemów teleinformatycznych Operatora standardowo jest to adres e-mail podany przez Użytkownika;

  15. Naprawa — przez „naprawę” należy rozumieć działania Operatora polegające na usunięciu przyczyny zdarzenia, które mają za zadanie przywrócić prawidłowe funkcjonowanie Aplikacji;

  16. Obsługa zdarzenia — przez „obsługę zdarzenia” należy rozumieć całościowe, kompleksowe i spójne działania, jakie są podejmowane przez Operatora na potrzeby usunięcia przyczyny zdarzenia, zgodnie z przyjętym wewnętrznym schematem postępowania;

  17. Okres rozliczeniowy — przez „okres rozliczeniowy” należy rozumieć jeden miesiąc, pokrywający się z miesiącem kalendarzowym;

  18. Operator — przez „Operatora” należy rozumieć Wemi Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnów 33-100 przy ul. Warsztatowa 7A, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Krakowie pod numerem KRS: 0001039265 posługującą się numerem NIP 9930695550, kapitał zakładowy: 5400 zł;

  19. Opłaty — przez „Opłaty” należy rozumieć wszelkie świadczenia pieniężne należne Operatorowi z tytułu świadczenia Usług Elektronicznych;

  20. Partner — przez „Partnera” należy rozumieć przedsiębiorcę, który współpracuje z Operatorem, i we własnym zakresie może świadczyć własne usługi na rzecz Użytkowników pozyskanych przez Operatora w ramach Aplikacji;

  21. Prawa własności intelektualnej — przez „prawa własności intelektualnej” należy rozumieć prawa własności intelektualnej (prawa autorskie, prawa własności przemysłowej, prawa do baz danych) przysługujące Operatorowi w ramach Aplikacji;

  22. Przedsiębiorca na prawach konsumenta (PNPK) — przez „Przedsiębiorcę na prawach konsumenta (PNPK)” należy rozumieć przedsiębiorcę, który prowadzi działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, chce zawrzeć Umowę z Operatorem bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, a jednocześnie Umowa nie ma dla niego charakteru zawodowego;

  23. Reakcja — przez „reakcję” należy rozumieć wszelkie pojedyncze działania Operatora, które będą zmierzać do prawidłowej obsługi zdarzenia;

  24. Regulamin — przez „Regulamin” należy rozumieć niniejszy Regulamin;

  25. Strony — przez „Strony” należy rozumieć Operatora lub Użytkownika;

  26. Usługi Elektroniczne — przez „Usługi Elektroniczne” należy rozumieć wszelkie usługi, odpłatne lub nieodpłatne, świadczone przez Operatora, które mieszczą się w zakresie działalności Operatora, tj. usługi polegające na udostępnieniu zasobów teleinformatycznych na potrzeby:

    1. subskrypcji;

    2. sprzedaży produktów;

    3. utworzenia i prowadzenia konta Użytkownika;

    4. innych czynności przewidzianych w ramach funkcjonalności Aplikacji;

  27. Umowa — przez „Umowę” należy rozumieć umowę o świadczenie Usług Elektronicznych przez Operatora na rzecz Użytkownika;

  28. Użytkownik — przez „Użytkownika” należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną wyposażoną w zdolność prawną, która korzysta z Aplikacji;

  29. Usterka — przez „usterkę” należy rozumieć każde nieprawidłowe działanie Aplikacji, które nie jest ani awarią, ani błędem;

  30. Wsparcie techniczne — przez „wsparcie techniczne” należy rozumieć pomoc, która jest udzielana Użytkownikom przez Operatora w zakresie korzystania z Aplikacji, obejmująca zdalne wsparcie (np. za pośrednictwem poczty elektronicznej) oraz niezbędne instrukcje i porady w przedmiocie obsługi technicznej i informatycznej;

  31. Zdarzenie — przez „zdarzenie” należy rozumieć awarię lub błąd w ramach Aplikacji;

  32. Zewnętrzny dostawca — przez „zewnętrznego dostawcę” należy rozumieć każdą osobę trzecią, niebędącą Operatorem, która dostarcza na potrzeby wykonania Umowy jakiekolwiek towary lub usługi, w szczególności oprogramowanie wykorzystywane na Aplikacji oraz usługi niezbędne do funkcjonowania Aplikacji.

 

[ROZDZIAŁ II: PRZEDMIOT I ZAWARCIE UMOWY ]

 

§ 3.

Przedmiot Umowy

  1. W ramach Umowy Operator zobowiązuje się do świadczenia ustalonych Usług Elektronicznych na rzecz Użytkownika, a Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z Usług Elektronicznych zgodnie z przeznaczeniem, na zasadach przewidzianych w Regulaminie — odpłatnie lub nieodpłatnie.

  2. Informacje na temat odpłatności lub nieodpłatności określonych Usług Elektronicznych są zamieszczone bezpośrednio w Aplikacji lub przekazywane Użytkownikom w inny sposób umożliwiający zapoznanie się z cennikiem, np. poprzez przesłanie wiadomości e-mail z cennikiem.

 

§ 4.

Zawarcie Umowy

  1. Przed zawarciem Umowy Użytkownik jest zobowiązany zapoznać się z informacjami Operatora na temat zasad świadczenia Usług Elektronicznych, postanowieniami Regulaminu i innymi warunkami. Zawierając Umowę, Operator ma prawo przyjąć, że Użytkownik dopełnił powyższych wymagań.

  2. Każdy Użytkownik przed zawarciem Umowy ma zapewnioną nieodpłatną możliwość zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik, lub przy użyciu innych środków.

  3. Użytkownik jest związany postanowieniami Regulaminu, jeżeli został mu udostępniony w sposób opisany w ust. 2.

  4. Jakiekolwiek informacje dotyczące świadczenia Usług Elektronicznych, które są zawarte na stronach internetowych Operatora lub rozpowszechniane za pośrednictwem innych kanałów komunikacyjnych (np. mediów społecznościowych), nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 k.c., lecz ewentualnie zaproszenie do zawarcia Umowy.

  5. Na potrzeby zawarcia Umowy za pośrednictwem Aplikacji konieczne jest zaakceptowanie Regulaminu przez Użytkownika — poprzez odpowiednie oświadczenie składane np. za pomocą check-boxa lub w sposób dorozumiany, poprzez rozpoczęcie korzystania z Usług Elektronicznych (nieodpłatnych) w ramach Aplikacji.

  6. Umowa zostaje zawarta z chwilą dokonania czynności wymienionych w ust. 5.

  7. Operator jest zobowiązany świadczyć Usługi Elektroniczne z zachowaniem należytej staranności, przewidzianej dla działalności profesjonalnej tego rodzaju.

 

[ROZDZIAŁ III: KORZYSTANIE Z APLIKACJI]

 

§ 5.

Charakter, przeznaczenie i rozwój Aplikacji

  1. Aplikacja została stworzona przede wszystkim w celu poznania miejsc turystycznych w Polsce.

  2. Korzystanie z Aplikacji umożliwia Użytkownikom między innymi:

  • zapoznanie się z Usługami Elektronicznymi, które świadczy Operator;

  • założenie konta Użytkownika w celu korzystania z określonych funkcjonalności Aplikacji;

  • uczestnictwa w subskrypcji;

  • skorzystania z kupna produktów;

  • Aplikacja w żaden sposób nie może być wykorzystywana do celów niezgodnych z prawem lub dobrymi obyczajami.

  • Operator dostarcza Aplikację w modelu „as is”, co Użytkownik akceptuje. Operator nie daje gwarancji, że Aplikacja będzie w pełni odpowiadała wszystkim potrzebom Użytkowników, jak również nie zapewnia, że za pomocą Aplikacji będzie możliwe zrealizowane wszystkich celów, o których mowa w ust. 1, oczekiwanych przez Użytkowników. Operator jest zobowiązany wyłącznie dostarczyć Aplikację i świadczyć Usługi Elektroniczne zgodne z Regulaminem.

  • Z uwagi na to, że Aplikacja stanowi system teleinformatyczny Operatora, Operator może prowadzić prace techniczne i informatyczne, które będą miały na celu rozwój Aplikacji oraz zapewnienie świadczenia Usług Elektronicznych na jak najwyższym poziomie. 

  • W ramach rozwoju Aplikacji, zgodnie z ust. 5, Operator może w szczególności:
     

    • dodawać nowe funkcjonalności oraz zmieniać lub usuwać istniejące funkcjonalności w ramach Aplikacji;

    • wprowadzić Aplikację na inny rodzaj urządzeń.

 

§ 6.

Wymagania techniczne dotyczące Aplikacji

  1. Przed zawarciem Umowy Użytkownik jest zobowiązany sprawdzić, czy spełnia minimalne wymagania techniczne potrzebne do korzystania z Aplikacji, o których mowa w ust. 2.

    • Do korzystania z Aplikacji wymagane jest co najmniej:

    • posiadanie przeglądarki internetowej: Internet Explorer, Google Chrome, Safari, Opera oraz Microsoft Edge;

    • posiadanie stałego dostępu do Internetu (w przypadku korzystania z Aplikacji za pośrednictwem przeglądarki);

    • w przypadku urządzeń mobilnych: korzystanie z systemu Android w wersji minimum 7; system IOS;

    • posiadanie aktywnej skrzynki e-mail.

    • Jeżeli na potrzeby korzystania z Aplikacji (lub jej poszczególnych funkcjonalności) konieczne będzie spełnienie przez Użytkownika dodatkowych wymagań technicznych, innych niż wskazane w ust. 2, Operator poinformuje o tym Użytkownika przed rozpoczęciem korzystania z Aplikacji, poprzez zamieszczenie odpowiedniej informacji w ramach Aplikacji.

 

[ROZDZIAŁ IV: ZASADY DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z APLIKACJI]

 

§ 7.

Podstawowe zasady korzystania z Aplikacji

  1. Każdy Użytkownik jest odpowiedzialny za zabezpieczenie danych do logowania, w tym loginu i hasła, przed udostępnieniem ich osobom nieuprawnionym.

  2. Przekazywanie loginu i hasła osobom nieuprawnionym jest surowo zabronione. Udostępnienie loginu i hasła osobom nieuprawnionym może przyczynić się do naruszenia bezpieczeństwa Aplikacji oraz świadczenia Usług Elektronicznych przez Operatora, w związku z czym stwierdzenie przez Operatora, że wskazane dane są w posiadaniu osoby nieuprawnionej może skutkować blokadą Usług Elektronicznych, w tym blokadą konta Użytkownika.

  3. W przypadku, gdy Użytkownik stwierdzi, że dane do logowania, w tym login i hasło, mogły zostać przejęte przez osobę nieuprawnioną, jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym Operatora. Operator po otrzymaniu zawiadomienia może dokonać blokady konta Użytkownika. Po dokonaniu blokady ponowny dostęp do Aplikacji będzie możliwy po zmianie hasła przez Użytkownika i ewentualnym dokonaniu czynności uwierzytelniających, przewidzianych przez Operatora w ramach procedur bezpieczeństwa — zgodnie z informacjami podanymi przez Operatora.

  4. Użytkownik, pod rygorem natychmiastowego rozwiązania Umowy z winy Użytkownika, nie może korzystać z Aplikacji, a także Usług Elektronicznych:

  • w sposób niezgodny z ich charakterem i przeznaczeniem, w szczególności w sposób uniemożliwiający lub zakłócający korzystanie z zasobów systemowych lub sprzętowych Operatora przez innych Użytkowników;

  • w sposób prowadzący do popełnienia czynu zabronionego lub czynu niedozwolonego w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, w szczególności poprzez popełnienie przestępstwa;

  • w celu przesyłania niezamówionych informacji handlowych, pozostałego spamu lub dostarczania treści o charakterze bezprawnym;

  • w sposób godzący w integralność systemu informatycznego Operatora.

5. Użytkownik nie może podejmować działań mających na celu zapoznanie się z danymi dostępowymi, w tym loginami i hasłami, innych Użytkowników.

 

§ 8.

Bezpieczeństwo i zagrożenia

  1. Operator świadczy Usługi Elektroniczne z zachowaniem należytych standardów bezpieczeństwa, w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieuprawnionych do danych i informacji przetwarzanych w ramach świadczenia i korzystania z Usług Elektronicznych.

  2. Pomimo podejmowania przez Operatora środków, o których mowa w ust. 1, każdy Użytkownik powinien posiadać wiedzę na temat potencjalnych zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internet.

  3. Do podstawowych zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internet należą między innymi złośliwe oprogramowanie, wirusy, robaki, trojany (konie trojańskie), keyloggery, dialery; programy szpiegujące; programy śledzące działania Użytkownika; spam; phishing; włamania do systemu teleinformatycznego Użytkownika przy użyciu narzędzi hackerskich.

  4. Aby przeciwdziałać zagrożeniom, o których mowa w ust. 3, Użytkownik powinien stosować odpowiednie środki bezpieczeństwa — np. w postaci programu antywirusowego, zapory sieciowej, stosowania mechanizmów szyfrujących, regularnej konserwacji stosowanych urządzeń, poszerzanie wiedzy na temat zagadnień związanych z cyberbezpieczeństwem.

 

[ROZDZIAŁ V: KONTO UŻYTKOWNIKA ORAZ JEGO BLOKADA LUB USUNIĘCIE]

 

§ 9.

Konto Użytkownika na Aplikacji

          1. W ramach korzystania z Aplikacji Użytkownik może między innymi założyć w Aplikacji konto Użytkownika, które pozwala korzystać w pełny sposób z funkcjonalności dostępnych w Aplikacji.
            1. W celu założenia konta Użytkownika Użytkownik jest zobowiązany:

    • spełnić wymagania techniczne przewidziane w § 6 ust. 2;

    • wypełnić formularz rejestracyjny zgodnie z poleceniami zawartymi w formularzu rejestracyjnym. Użytkownik jest zobowiązany podać prawdziwe, rzetelne i kompletne dane osobowe;

    • zatwierdzić i wysłać formularz rejestracyjny.

          1. Po wysłaniu formularza rejestracyjnego zgodnie z ust. 2 Użytkownik otrzymuje potwierdzenie przesłania formularza rejestracyjnego na podany adres e-mail, wraz z linkiem weryfikacyjnym.

          2. Po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji Operator tworzy konto Użytkownika oraz przesyła potwierdzenie utworzenia konta Użytkownika na podany adres e-mail.

          3. Korzystanie z Aplikacji jest możliwe także za pomocą konta należącego do Użytkownika w ramach innych systemów teleinformatycznych (np. Facebook, Google). W takim przypadku, w celu uzyskania dostępu do Aplikacji w pełnym zakresie, Użytkownik powinien zalogować się na swoje konto oraz wyrazić zezwolenia dotyczące uzyskania dostępu z użyciem zewnętrznego konta.

          4. Aplikacja jest przeznaczona wyłącznie dla osób pełnoletnich, co oznacza, że zabronione jest zakładanie konta Użytkownika przez osobę mającą poniżej 18 lat. W przypadku założenia konta Użytkownika przez osobę mającą mniej niż 18 lat za wszystkie szkody związane z korzystaniem z Aplikacji przez takiego Użytkownika odpowiadają rodzice, opiekunowie prawni lub inni przedstawiciele ustawowi.

          5. Operatorowi w każdej chwili przysługuje prawo weryfikacji, czy Użytkownik jest osobą pełnoletnią. W tym celu Użytkownik jest zobowiązany przedstawić Operatorowi, na wyraźne żądanie operatora, dowód ukończenia 18 lat.

          6. Operator może odmówić zatwierdzenia formularza rejestracyjnego i utworzenia konta Użytkownika w przypadku:

  1. powzięcia przez Operatora uzasadnionych wątpliwości co do tożsamości Użytkownika lub prawdziwości podanych przez niego danych;

  2. stwierdzenia przez Operatora, że Użytkownik ma poniżej 18 lat;

  3. ponownej rejestracji tego samego Użytkownika po usunięciu jego konta Użytkownika przez Operatora za naruszenie Regulaminu — jeżeli usunięcie konta Użytkownika nastąpiło w okresie 12 (słownie: dwunastu) miesięcy przed dniem ponownej rejestracji.

        1. Po utworzeniu konta Użytkownika Użytkownik otrzymuje dostęp do jego funkcjonalności.

 

§ 10.

Blokada konta Użytkownika lub usunięcie konta Użytkownika

  1. Jeżeli Użytkownik korzysta z Aplikacji niezgodnie z Regulaminem, Operator może, według własnego wyboru i w zależności od okoliczności danej sprawy:

  1. dokonać blokady konta Użytkownika, na czas określony lub nieokreślony;

  2. trwale usunąć konto Użytkownika.

  1. Blokada konta Użytkownika lub jego usunięcie może nastąpić w sytuacji, gdy:

    1. Użytkownik naruszył postanowienia § 7;

    2. istnieje podejrzenie, że Użytkownik nie ukończył 18 lat i jednocześnie nie dostarczył dowodu ukończenia 18 lat;

    3. odnosi się do innych Użytkowników w sposób obraźliwy, wulgarny lub w inny sposób niezgodny z dobrymi obyczajami;

    4. korzysta z funkcjonalności Aplikacji niezgodnie z Regulaminem;

    5. próbuje uzyskać Usługę Elektroniczną podstępem lub bez obowiązku zapłaty;

    6. podszywa się pod jakąkolwiek osobę trzecią;

    7. pozostaje w opóźnieniu z zapłatą jakichkolwiek Opłat o więcej niż 7 (słownie: siedem) dni.

  1.  

  2. Zastosowanie blokady konta Użytkownika lub trwałe usunięcie konta Użytkownika z powodu naruszeń Regulaminu jest możliwe po umożliwieniu Użytkownikowi złożenia wyjaśnień dotyczących zarzucanego naruszenia — z zastrzeżeniem ust. 4.

  3. Operator nie jest zobowiązany umożliwić Użytkownikowi złożenie wyjaśnień w sytuacji, gdy Operator otrzyma urzędowe zawiadomienie lub uzyska wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze danych lub działalności Użytkownika, a także w przypadku, gdy wstrzymanie blokady lub usunięcia konta Użytkownika może grozić Operatorowi lub osobie trzeciej szkodą albo innymi poważnymi skutkami (np. możliwością pociągnięcia Operatora do odpowiedzialności prawnej, w tym karnej, dalszego naruszenia chronionych dóbr osoby trzeciej etc.).

  4. W czasie blokady konta Użytkownika Użytkownik nie może:

  1. korzystać z Usług Elektronicznych wymagających aktywnego konta Użytkownika;

  2. założyć nowego konta Użytkownika;

  3. stosować środków technicznych, które będą służyły obejściu lub wyłączeniu blokady konta Użytkownika;

  4. podejmować dalszych prób kontynuowania działalności bezprawnej — mimo blokady konta Użytkownika.

  1. Cofnięcie blokady konta Użytkownika po jej zastosowaniu przez Operatora jest możliwe wyłącznie wówczas, gdy Użytkownik złoży wyczerpujące i prawdziwe wyjaśnienia, jak również zaprzestanie naruszeń Regulaminu, które były przyczyną wprowadzenia blokady konta Użytkownika. W przypadku, gdy wystąpiły jakiekolwiek skutki naruszeń dokonywanych przez Użytkownika, dodatkowym warunkiem cofnięcia blokady konta Użytkownika jest skuteczne usunięcie przez Użytkownika skutków tych naruszeń.

  2. W przypadku, gdy Operator otrzyma urzędowe zawiadomienie lub uzyska wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze danych lub działalności, którą wykonuje Użytkownik, Operator jest uprawniony do natychmiastowego zablokowania lub usunięcia bezprawnych danych na koncie Użytkownika, jak również uniemożliwienia dalszego prowadzenia działalności bezprawnej, w szczególności poprzez blokadę konta Użytkownika oraz usunięcie treści zamieszczonych przez Użytkownika.

  3. W przypadku wskazanym w ust. 7 Operator niezwłocznie powiadomi Użytkownika o zamiarze usunięcia danych lub uniemożliwieniu dalszego prowadzenia działalności bezprawnej. Po powiadomieniu Użytkownika Operator nie ponosi wobec Użytkownika odpowiedzialności za usunięcie danych bezprawnych lub uniemożliwienie prowadzenia bezprawnej działalności, w tym za wszelkie szkody z tego wynikłe.

  4. Po wygaśnięciu lub rozwiązaniu Umowy Operator jest uprawniony do usunięcia konta Użytkownika i związanych z nim danych, jednak nie szybciej niż w terminie 30 (słownie: trzydziestu) dni od dnia zakończenia Umowy.

 

[ROZDZIAŁ VI: PRZERWY W DZIAŁANIU APLIKACJI ORAZ PROCEDURA ZGŁOSZEŃ]

 

§ 11.

Prace serwisowe i konserwacyjne

      1.  
    1. Operator zapewnia dostęp do Aplikacji przez 24 (słownie: dwadzieścia cztery) godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu i prawie wszystkie dni w roku, przy czym dostęp do Aplikacji może ulec ograniczeniu w przypadku:

  1. awarii lub błędów;

  2. prac konserwacyjnych oraz mających na celu modyfikację systemów teleinformatycznych, serwerów etc.;

  3. wystąpienia siły wyższej;

  4. działań osób trzecich, w tym ingerencji w działanie Aplikacji;

  5. innych okoliczności, niezależnych od Operatora.

  1. Operator będzie informował Użytkownika z odpowiednim wyprzedzeniem, wynoszącym co najmniej 2 (słownie: dwa) dni, o zamiarze prowadzenia prac serwisowych i konserwacyjnych, jeżeli prace te będą miały charakter istotny i będą wymagały dłuższego czasu. Operator będzie się starał, aby prace te odbywały się w godzinach nocnych, w weekendy oraz dni wolne od pracy.

  2. Operator nie ma wpływu na prowadzenie prac serwisowych i konserwacyjnych przez zewnętrznych dostawców.

 

§ 12.

Wsparcie techniczne

  1. Operator zapewnia Użytkownikowi wsparci­­­­e techniczne na potrzeby korzystania z Aplikacji — w rozsądnych granicach.

  2. Wsparcie techniczne nie obejmuje czynności serwisowych, konserwacyjnych, naprawczych lub innych czynności o charakterze informatycznym, które powinny być wykonywane na infrastrukturze Użytkownika, w szczególności w jego miejscu zamieszkania lub siedzibie.

  3. Wsparcie techniczne jest świadczone w dni robocze, w godzinach roboczych, w sposób zdalny.

  4. Przed skorzystaniem ze wsparcia technicznego Użytkownik jest zobowiązany zapoznać się z informacjami zawartymi w zakładce „Pomoc techniczna”, „FAQ” lub zakładce spełniającej podobną funkcję.

  5. Aby skorzystać ze wsparcia technicznego, Użytkownik powinien przekazać opis problemu Operatorowi — za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wemi.on.the.go@gmail.com lub za pośrednictwem odpowiedniej funkcjonalności w ramach Aplikacji (o ile taka funkcjonalność zostanie wprowadzona).

  6. Przyjęcie zgłoszenia, o którym mowa w ust. 5, zostanie niezwłocznie potwierdzone przez Operatora poprzez wysłanie wiadomości e-mail.

 

§ 13.

SLA

        1. Operator stara się zapewnić dostępność Aplikacji, w razie problemów pomaga w rozwiązywaniu dostępności jeśli jest to możliwe od strony Operatora.
           

§ 14.

Procedura zgłoszeń Użytkownika i ich rozpatrywania

  1. Zgłoszenia dotyczące:

  1. awarii;

  2. błędów;

mogą być przesyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wemi.on.the.go@gmail.com lub za pośrednictwem odpowiedniej funkcjonalności w ramach Aplikacji (o ile taka funkcjonalność zostanie wprowadzona).

  1. W przypadku zgłoszenia, o którym mowa w ust. 1, zgłoszenie powinno zawierać dokładny opis stwierdzonej awarii lub błędu, a także, w razie konieczności, załączniki w formie plików. Operator zastrzega sobie prawo żądania dodatkowych wyjaśnień lub zrekonstruowania problemu w inny sposób, który uzna za stosowny. Osoba poproszona o udzielenie wyjaśnień lub inne czynności jest zobowiązana pomóc Operatorowi w rozwiązywaniu zgłoszonej kwestii wedle swojej najlepszej wiedzy i bez zbędnej zwłoki.

  2. Po dokonaniu zgłoszenia Operator dokonuje jego szczegółowej analizy w najbliższych dniach roboczych i w godzinach roboczych, które przypadają po zgłoszeniu, a następnie podejmuje decyzję w przedmiocie podjęcia właściwych czynności, polegających w szczególności na:

  1. odmowie przyjęcia zgłoszenia Użytkownika jako bezzasadnego, bezprzedmiotowego lub niezgodnego z Regulaminem;

  2. usunięciu zgłoszonej awarii lub błędu — jeżeli rzeczywiście wystąpiły;

  3. zastosowaniu obejścia, jeżeli nie ma możliwości przeprowadzenia szybkiej naprawy;

  4. udzieleniu wsparcia technicznego — w sposób dogodny dla Użytkownika.

  1. Operator ma prawo do ingerencji w strukturę danych, ustawienia Usług Elektronicznych, konto Użytkownika oraz uprawnienia Użytkownika, jeżeli jest to konieczne do usunięcia awarii lub błędu.

  2. Inne zgłoszenia niż wymienione w ust. 1, związane na przykład z płatnościami, wystawianiem faktur, rozliczeniami wymagają zgłoszenia na adres elektroniczny wemi.on.the.go@gmail.com lub za pośrednictwem odpowiedniej funkcjonalności w ramach Aplikacji (o ile taka funkcjonalność zostanie wprowadzona).

  3. Operator zastrzega, że nie ma obowiązku wprowadzania na Aplikacji wszelkich zmian zgłaszanych przez Użytkownika, w szczególności zmian dotyczących funkcjonalności, optymalizacji działania Aplikacji i innych modyfikacji o istotnym charakterze.

 

[ROZDZIAŁ VII: USŁUGI ELEKTRONICZNE ]

 

§ 15.

Zasady dotyczące korzystania z Usług Elektronicznych

Usługi Elektroniczne są wykonywane zgodnie z poniższymi zasadami:

  1. Aplikacja podaje propozycje do zwiedzenia;

  2. Jest podzielona na województwa lub kategorie;

  3. Dostarcza informacje o danych miejscach;

  4. Korzysta się z ikonek, zakładek, strzałek aby poruszać się po aplikacji;

        1. Użytkownik przy korzystaniu z Usług Elektronicznych gwarantuje, że:

    1. nie wykonuje żadnych działań zabronionych, które są przewidziane w ustawie z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu (t. j. Dz. U. 2021 poz. 1132, z późn. zm.), a w szczególności gwarantuje, że środki pieniężne przekazywane w ramach Opłat nie będą pochodziły z prania brudnych pieniędzy;

    2. nie będzie korzystał z Usług Elektronicznych w celu uzyskania pomocy na potrzeby popełnienia czynu zabronionego przez prawo;

    3. nie będzie korzystał z Usług Elektronicznych w celu bezprawnego uszczuplenia jakichkolwiek należności publicznoprawnych, np. w celu popełnienia przestępstwa karnoskarbowego.

 

 

[ROZDZIAŁ VIII: OPŁATY. ZASADY PŁATNOŚCI]

 

§ 16.

Opłaty za korzystanie z Aplikacji

              1. Z tytułu korzystania przez Użytkownika z Usług Elektronicznych o charakterze odpłatnym Użytkownik jest zobowiązany uiszczać Opłaty w wysokości określonej w cenniku stosowanym przez Operatora.

    1. Jeżeli Operator pozostaje w gotowości do świadczenia Usług Elektronicznych, a Użytkownik nie korzysta z Usług Elektronicznych z przyczyn leżących po jego stronie, Operator nie jest zobowiązany do zwrotu jakichkolwiek Opłat na rzecz Użytkownika. Zastrzeżenie to nie dotyczy Użytkowników będących konsumentami.

    2. Operator może oferować rabaty, upusty lub inne gratyfikacje przy okazji korzystania z Usług Elektronicznych dostępnych w ramach Aplikacji. Decyzje dotyczące przyznawania rabatów, upustów lub innych gratyfikacji podejmuje Operator.

    3. Operator jest uprawniony do organizowania akcji specjalnych, w szczególności we współpracy z Partnerami, w związku z czym Użytkownicy biorący udział w akcji specjalnej mogą być zwolnieni z obowiązku wnoszenia Opłat na rzecz Operatora lub zobowiązani do ich uiszczania w wysokości niższej niż to wynika z cennika lub Regulaminu.

    4. Zasady akcji specjalnych określają odrębne regulaminy akcji specjalnych.

 

§ 17.

Dokonywanie płatności za pośrednictwem Aplikacji

Opłata za Aplikację jest uiszczana cyklicznie z góry — przed rozpoczęciem danego okresu rozliczeniowego. W celu rozpoczęcia świadczenia Usług Elektronicznych Użytkownik jest zobowiązany wnieść Opłatę za korzystanie najpóźniej w terminie 7 dni. Jeżeli w tym czasie Użytkownik nie dokona zapłaty, Operator nie rozpocznie świadczenia Usług Elektronicznych. W przypadku kolejnych okresów rozliczeniowych Użytkownik jest zobowiązany wnosić Opłaty za korzystanie najpóźniej do dnia 7 każdego miesiąca. Jeżeli Użytkownik będzie pozostawać w opóźnieniu z zapłatą za korzystanie z Aplikacji przez więcej niż 7 (słownie: siedem dni), Operator wstrzymuje dostęp Użytkownika do Usług Elektronicznych — do czasu uiszczenia Opłat w pełnej wysokości.

        1. Jeżeli termin uiszczenia określonej Opłaty nie został określony wprost w Regulaminie lub w Aplikacji, uznaje się, że Użytkownik jest zobowiązany uiścić Opłatę najpóźniej w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia, w którym miało miejsca zdarzenie powodujące obowiązek zapłaty.

        2. Uiszczenie Opłat jest możliwe za pomocą metodą płatności wskazanych w Aplikacji, główną jest płatność z podpunktu a, ale mogą być też inne jeśli są dostępne jak w punkcie b i c.

  1. dokonanie zapłaty za pomocą karty płatniczej.

  2. dokonanie zapłaty przelewem na wskazany rachunek bankowy;

  3. dokonanie zapłaty za pośrednictwem operatora szybkich płatności (Przelewy24, BLIK, PayU, PayPal);

 

        1. Dniem zapłaty jest dzień zaksięgowania środków na rachunku bankowym Operatora.

        2. W przypadku naruszenia przez Użytkownika obowiązku zapłaty jakichkolwiek Opłat Operator może dokonać blokady konta Użytkownika, uniemożliwiając Użytkownikowi korzystanie z Usług Elektronicznych, jak również może dochodzić zapłaty od Użytkownika wszelkimi dostępnymi środkami prawnymi.

        3. W przypadku opóźnienia w regulowaniu Opłat Operatorowi przysługuje prawo naliczania odsetek ustawowych za opóźnienie w płatnościach — zgodnie z właściwym przepisami prawa.

        4. Na życzenie Użytkownika Operator wystawi fakturę VAT. W tym celu Użytkownik jest zobowiązany przekazać Operatorowi wszystkie dane niezbędne do wystawienia faktury VAT zgodnie z właściwymi przepisami prawa podatkowego — poprzez wskazanie ich w koncie Użytkownika, Faktury VAT będą przekazywane elektronicznie, na adres e-mail wskazany przez Użytkownika. W związku z tym Użytkownik upoważnia Operatora do przesyłania faktur VAT za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na podany przez Użytkownika adres elektroniczny.

        5. Użytkownik upoważnia Operatora do wystawiania faktur VAT bez jego podpisu.

        6. Operator nie gromadzi żadnych danych dotyczących płatności za pośrednictwem operatorów szybki płatności lub przy użyciu karty płatniczej, z wyjątkiem identyfikatora płatności, który umożliwia potwierdzenie, że dana płatność została dokonana.

 

 

[ROZDZIAŁ IX: POZOSTAŁE PRAWA I OBOWIĄZKI STRON]

 

§ 18.

Pozostałe prawa i obowiązki Operatora

        1. W ramach Umowy Operator zobowiązuje się:

  1. świadczyć Usługi Elektroniczne na zasadach przewidzianych w Regulaminie;

  2. informować Użytkownika o istotnych okolicznościach związanych z korzystaniem z Usług Elektronicznych;

  3. udzielać Użytkownikom informacji dotyczących korzystania z Usług Elektronicznych, w tym dotyczących funkcjonowania Aplikacji;

  4. zapewnić dostęp do konta Użytkownika i związanych z nim danych i dokumentów;

  5. świadczyć Usługi Elektroniczne z należytą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie zajmującego się administrowaniem portalami internetowymi;

  6. podejmować odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu ochrony Aplikacji przed utratą, uszkodzeniem oraz nieautoryzowanym dostępem do niego lub jego wykorzystaniem;

  7. obsługiwać Użytkowników w dniach i godzinach roboczych.

        1. Operator ma prawo do:

  1. informowania Użytkowników, drogą elektroniczną, o ważnych powiadomieniach związanych z Usługami Elektronicznymi;

  2. pytania Użytkowników o ogólną opinię i poziom zadowolenia korzystania z Usług Elektronicznych. Opinie mogą być zbierane w formie pytań lub krótkich ankiet za pomocą systemu teleinformatycznego;

  3. prowadzenia działań marketingowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz oświadczeniami Użytkowników, jeżeli będą wymagane.

 

§ 19.

Pozostałe prawa i obowiązki Użytkownika

        1. W ramach Umowy Użytkownik zobowiązuje się:

  1. przestrzegać postanowień Regulaminu;

  2. regulować wszelkie Opłaty zgodnie z Regulaminem;

  3. korzystać z Usług Elektronicznych zgodnie z ich przeznaczeniem i dostępnymi funkcjonalności;

  4. korzystać z Usług Elektronicznych zgodnie z prawem, zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz zasadami współżycia społecznego;

  5. przetwarzać dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności powiadomić osoby trzecie o przetwarzaniu danych osobowych, gdy jest do tego zobowiązany;

  6. nie naruszać praw własności intelektualnej przysługujących Operatorowi oraz osobom trzecim;

  7. współdziałać w dobrej wierze z Operatorem w zakresie należytego wykonania Umowy;

  8. informować Operatora o wszystkich istotnych okolicznościach związanych z wykonywaniem Umowy;

  9. udzielać na żądanie Operatora wszystkich potrzebnych wyjaśnień, informacji i innych danych;

  10. zabezpieczyć we własnym zakresie dostęp do urządzeń i sprzętów, które są używane do korzystania z Aplikacji;

  11. przestrzegać zakazów związanych z dostarczaniem danych bezprawnych.

        1. Użytkownik ma prawo do:

    1. zarządzania swoimi danymi i zgodami (może cofnąć zgodę w każdym czasie);

    2. korzystania z Usług Elektronicznych zgodnie z Regulaminem;

    3. kierowania zapytań do działu pomocy Operatora i wnoszenia reklamacji.

 

[ROZDZIAŁ X: ODPOWIEDZIALNOŚĆ STRON]

 

§ 20.

Odpowiedzialność Operatora

    1. Z uwzględnieniem ograniczeń odpowiedzialności przewidzianych w pozostałych postanowieniach Regulaminu Operator nie ponosi odpowiedzialności za:

  1. nieosiągnięcie celów oczekiwanych przez Użytkownika w ramach Umowy;

  2. nieprzydatność Usług Elektronicznych do celu założonego przez Użytkownika;

  3. skutki blokady lub usunięcia konta Użytkownika z przyczyn leżących po stronie Użytkownika;

  4. brak dostępu do Aplikacji z przyczyn leżących po stronie Użytkownika;

  5. skutki nieuprawnionej ingerencji w Aplikację przez Użytkownika lub osoby trzecie;

  6. utratę danych zapisanych w systemach teleinformatycznych Operatora z przyczyn leżących po stronie Użytkownika lub osoby trzeciej, niezależnej od Operatora;

  7. nieprawidłowe wykonanie Umowy z przyczyn leżących po stronie Użytkownika lub osoby trzeciej, w szczególności zewnętrznych dostawców;

  8. problemy techniczne związane z dokonywaniem płatności z przyczyn leżących po stronie osób trzecich, w szczególności operatorów płatności;

  9. działania i zaniechania operatorów płatności;

  10. działania i zaniechania Partnerów;

  11. skutki opóźnienia we wnoszeniu Opłat przez Użytkownika;

  12. niezastosowanie się przez Użytkownika do wskazówek i zaleceń Operatora;

  13. podanie niepełnych, nieprawdziwych lub niezgodnych ze stanem rzeczywistym danych osobowych, w tym danych kontaktowych;

  14. skutki korzystania z Usług Elektronicznych z naruszeniem przepisów prawa;

  15. skutki nieprzestrzegania przez Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu;

  16. skutki siły wyższej.

    1. Operator nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści — odpowiedzialność Operatora może dotyczyć co najwyżej straty rzeczywistej.

    2. Operator nie ponosi odpowiedzialności za dostawców zewnętrznych technologii, urządzeń, usług etc.

    3. Odpowiedzialność Operatora wobec Użytkownika z tytułu odpowiedzialności odszkodowawczej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy jest ograniczona do szkody umyślnej.

    4. Ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności przewidziane w Regulaminie, w szczególności w ust. 1-4, nie dotyczą szkody, w stosunku do której, zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, odpowiedzialności Operatora nie można ani wyłączyć, ani ograniczyć.

    5. Odpowiedzialność Operatora wobec Użytkowników będących konsumentami lub PNPK z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy regulują właściwe przepisy prawa cywilnego oraz prawa konsumenckiego, w związku z czym postanowienia niniejszego paragrafu związane z ograniczeniem lub wyłączeniem odpowiedzialności Operatora za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy nie dotyczą konsumentów lub PNPK.

 

§ 21.

Odpowiedzialność Użytkownika

    1. Użytkownik ponosi odpowiedzialność wobec Operatora na zasadach ogólnych prawa cywilnego, w tym ponosi odpowiedzialność również za działania osób trzecich, z którymi wykonuje Umowę, lub którym powierza wykonanie Umowy w całości lub w części, jak za swoje działania.

    2. W przypadku wystąpienia przez osoby trzecie z jakimikolwiek roszczeniami wobec Operatora z tytułu korzystania z Aplikacji przez Użytkownika, Użytkownik zwalnia Operatora z odpowiedzialności wobec tej osoby trzeciej, a także pokrywa wszelkie udokumentowane koszty, jakie poniósł Operator w związku z tymi roszczeniami. Zastrzeżenie to nie dotyczy Użytkowników będących konsumentami.

 

[ROZDZIAŁ XI: CZAS TRWANIA UMOWY]

 

§ 22.

Czas trwania Umowy

        1. Umowa z Użytkownikiem zostaje zawarta na czas oznaczony wynoszący 6 lub 12 (słownie: sześć lub dwanaście) miesięcy od dnia zawarcia Umowy.

        2. W przypadku, gdy najpóźniej do ostatniego dnia okresu, o którym mowa w ust. 1, Użytkownik nie złoży oświadczenia o rezygnacji z korzystania z Aplikacji (w szczególności poprzez rezygnację z Usług Elektronicznych za pomocą dostępnych funkcjonalności), Umowa podlega przedłużeniu na kolejny czas oznaczony, równy okresowi, o którym mowa w ust. 1. Do kolejnego okresu niniejsze postanowienia stosuje się odpowiednio.

 

§ 23.

Rozwiązanie Umowy

        1. Operator może wypowiedzieć Umowę z ważnych przyczyn leżących po jego stronie, z zachowaniem okresu wypowiedzenia wynoszącego 1 (słownie: jeden) miesiąc, ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca, w przypadku:

  1. cofnięcia, ograniczenia, wygaśnięcia, zmiany uprawnień lub warunków prowadzenia działalności przez Operatora, w szczególności w następstwie wydania decyzji administracyjnej, innego orzeczenia lub zmiany prawa;

  2. utraty przez Operatora możliwości technicznych, finansowych lub organizacyjnych, pozwalających wykonywać Umowę na dotychczasowym poziomie;

  3. zmiany charakteru działalności prowadzonej przez Operatora;

  4. wycofania Aplikacji z obrotu.

        1. Operator może rozwiązać Umowę, bez zachowania okresu wypowiedzenia, po uprzednim wezwaniu Użytkownika do określonego działania lub zaniechania i wyznaczeniu terminu dodatkowego, nie krótszego niż 7 (słownie: siedem) dni, gdy Użytkownik korzysta z Aplikacji i Usług Elektronicznych niezgodnie z Regulaminem.

        2. Użytkownik korzystający z nieodpłatnych Usług Elektronicznych może rozwiązać Umowę z Operatorem w każdej chwili, przesyłając oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy lub zaprzestając korzystania z Usług Elektronicznych (np. poprzez usunięcie konta Użytkownika).

        3. Użytkownik korzystający z odpłatnych Usług Elektronicznych może rozwiązać Umowę z Operatorem wyłącznie z ważnych powodów, przy czym ciężar dowodu w zakresie istnienia ważnego powodu spoczywa na Użytkowniku. W przypadku rozwiązania Umowy bez ważnego powodu, zgodnie z art. 750 k.c. w zw. z art. 746 § 1 k.c., Użytkownik może zostać zobowiązany do naprawienia szkody z tym związanej, w szczególności poprzez uiszczenie Opłat pozostałych do końca okresu, na jaki Umowa została zawarta.

        4. W przypadku rozwiązania Umowy przez Operatora z przyczyn leżących po stronie Użytkownika Użytkownikowi nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Operatora z tego tytułu, jak również nie przysługuje zwrot Opłat. Ograniczenie to nie dotyczy Użytkowników będących konsumentami lub PNPK.

 

[ROZDZIAŁ XII: PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY]

 

§ 24.

Odstąpienie od Umowy przez Użytkownika

będącego konsumentem lub PNPK

  1. Użytkownik będący konsumentem lub PNPK co do zasady może odstąpić od Umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia jej zawarcia, składając oświadczenie o odstąpieniu. W celu skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyn Użytkownik powinien przesłać Operatorowi oświadczenie na piśmie lub w postaci elektronicznej, zgodnie z danymi kontaktowymi Operatora. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1.

  2. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t. j. Dz. U. 2020 poz. 287, z późn. zm. — dalej: u.p.k.) Użytkownikowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy:

  1. o świadczenie usług, jeżeli Operator wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Użytkownika, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Operatora utraci prawo odstąpienia od Umowy;

  2. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Użytkownika przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

  1. Użytkownikowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyn, o ile zostały spełnione warunki przewidziane w ust. 2.

  2. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowa jest uważana za niezawartą, a Użytkownik jest zwolniony z wszelkich zobowiązań, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 35 u.p.k. Z wyjątkiem tych kosztów Strony są zobowiązane zwrócić sobie nawzajem to, co świadczyły do czasu odstąpienia od Umowy.

  3. Operator niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, zwraca Użytkownikowi dokonane przez niego płatności, do zwrotu których jest zobowiązany.

  4. Operator dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Użytkownik, chyba że Użytkownik zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

[ROZDZIAŁ XIII: PROCEDURA REKLAMACYJNA]

 

§ 25.

Postępowanie reklamacyjne

    1. W przypadku stwierdzenia, że Umowa nie jest wykonywana zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, Użytkownik może złożyć reklamację.

    2. Reklamację można złożyć:

      1. poprzez wysłanie reklamacji na adres elektroniczny wemi.on.the.go@gmail.com

      2. poprzez wysłanie reklamacji na piśmie, listem poleconym — na adres Operatora.

    3. Reklamacja powinna zawierać:

      1. imię i nazwisko (ewentualnie firmę) Użytkownika;

      2. dane kontaktowe;

      3. szczegółowy opis, na czym polegała niezgodność świadczenia Usług Elektronicznych z Regulaminem.

    4. Po otrzymaniu reklamacji Operator niezwłocznie potwierdza jej otrzymanie — drogą elektroniczną, na podany adres elektroniczny.

    5. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia złożenia reklamacji.

 

[ROZDZIAŁ XIV: POZASĄDOWE SPOSOBY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW]

 

§ 26.

Polubowne rozwiązywanie sporów

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownika będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

  2. Użytkownik będący konsumentem posiada następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

    1. zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (t. j. Dz. U. 2020 poz. 1706, z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 6 września 2017 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej (Dz. U. 2017 poz. 1356);

    2. zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (t. j. Dz. U. 2020 poz. 1706, z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu z Operatorem. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;

    3. uzyskanie bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;

    4. korzystanie z Aplikacji internetowej ODR Unii Europejskiej umożliwiającej składanie reklamacji i dochodzenie roszczeń związanych z Umową, która to Aplikacja ODR Unii Europejskiej znajduje się na stronie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

[ROZDZIAŁ XV: OCHRONA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH]

 

§ 27.

Prawa własności intelektualnej

    1. Aplikacja oraz wszystkie materiały dostępne na Aplikacji, w tym kod źródłowy, layout, logo, bazy danych etc., a także wszelkie treści przygotowywane przez Operatora mogą stanowić chronione dobra niematerialne, zwane dalej „Dobrami Niematerialnymi” — i podlegać ochronie zgodnie z właściwymi przepisami z zakresu własności intelektualnej. Użytkownik zobowiązuje się do nienaruszania praw własności intelektualnej przysługujących Operatorowi przez cały okres trwania Umowy oraz po jej zakończeniu, pod rygorem odpowiedzialności odszkodowawczej przewidzianej w odpowiednich przepisach prawa.

    2. Na podstawie Regulaminu Operator udziela Użytkownikowi licencji niewyłącznej na korzystanie z Dóbr Niematerialnych w zakresie koniecznym do korzystania z Usług Elektronicznych.

    3. Licencja, o której mowa w ust. 2, jest udzielana na czas świadczenia Usług Elektronicznych, na terytorium, gdzie Użytkownik ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    4. Użytkownik nie może udzielać dalszych licencji (sublicencji) na rzecz osób trzecich.

    5. Użytkownik nie może przenosić uprawnień wynikających z udzielonej licencji na osoby trzecie bez zgody Operatora wyrażonej na piśmie.

    6. Z uwzględnieniem przepisów o dozwolonym użytku bezwzględnie zabrania się Użytkownikowi bez zgody Operatora:

      1. trwałego lub czasowego zwielokrotniania (reprodukcji) Dóbr Niematerialnych, w całości lub w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie;

      2. wprowadzania jakichkolwiek poprawek, modyfikacji źródeł i zmian w strukturze Dóbr Niematerialnych;

      3. stosowania Dóbr Niematerialnych i ich części, fragmentów lub wersji w innym oprogramowaniu lub utworze;

      4. tworzenia oprogramowania podobnego do Aplikacji, które mogłoby stanowić opracowania Aplikacji;

      5. odtwarzania, dekompilowania, dezasemblowania i wszelkich innych czynności, które będą prowadzić do pozyskania kodu źródłowego z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa;

      6. odsprzedawania, rozpowszechniania, użyczania, dzierżawienia, najmowania, oddawania płatnie i nieodpłatnie osobom trzecim Dóbr Niematerialnych, ich kopii, wszelkich modyfikacji oraz dokumentacji;

      7. dokonywania jakichkolwiek czynności rozporządzających prawami do Dóbr Niematerialnych na rzecz osób trzecich.

    1. Udzielenie licencji nastąpi w momencie uzyskania przez Użytkownika dostępu do Dóbr Niematerialnych koniecznych do korzystania z Usług Elektronicznych. Licencja wygasa wraz z zakończeniem świadczenia Usług Elektronicznych, niezależnie od trybu, w jakim to nastąpi.

    2. Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania praw własności intelektualnej osób trzecich, w szczególności zewnętrznych dostawców.

    3. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z prawami własności intelektualnej oraz zakresem udzielonej licencji Użytkownik powinien niezwłocznie skontaktować się z Operatorem.

 

§ 28.

Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem Danych Osobowych Użytkowników jest Operator.

  2. Szczegółowe zasady związane z przetwarzaniem danych osobowych oraz plikami cookies zostały opisane w polityce prywatności.

  3. W przypadku, gdy Operator przetwarza dane osobowe na polecenie Użytkownika i w jego imieniu, przetwarzanie danych osobowych przez Operatora może wymagać zawarcia odrębnej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 28 RODO.

  4. Na potrzeby powierzenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w ust. 5, Operator i Klient Biznesowy są zobowiązani zawrzeć odrębną umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. Umowa powierzenia reguluje szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych.

  5. Użytkownik, wykorzystując jakiekolwiek dane osobowe należące do osób trzecich na potrzeby wykonania Umowy, jest zobowiązany zapewnić, aby użycie tych danych następowało zgodnie z prawem, a w szczególności, by podmioty, do których te dane należą, zostały należycie poinformowane o ich wykorzystywaniu.

 

[ROZDZIAŁ XVI: POSTANOWIENIA POZOSTAŁE I KOŃCOWE]

 

§ 29.

Kontakt z Operatorem

  1. Kontakt z Operatorem jest możliwy w następujący sposób:

      1. pocztą elektroniczną: wemi.on.the.go@gmail.com

      2. telefonicznie: 698 435 970

      3. pocztą zwykłą: Tarnów 33 – 100, ul. Warsztatowa 7a,

  2. Preferowaną formą komunikacji pomiędzy Stronami jest korespondencja elektroniczna, za pomocą wiadomości e-mail.

 

§ 30.

Postanowienia końcowe

  1. Operator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie w takich przypadkach, jak:

    1. zmiana warunków świadczenia Usług Elektronicznych;

    2. konieczność dostosowania Regulaminu do zmian prawnych;

    3. konieczność dostosowania Regulaminu do decyzji, wyroku lub innego orzeczenia właściwego sądu lub organu państwowego;

    4. konieczność spełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Operatorze;

    5. zmiany redakcyjne.

  1. Każdy dokument oznaczony jest datą, od której obowiązują jego postanowienia.

  2. Zmiany Regulaminu są publikowane w Aplikacji, a ponadto Użytkownicy zostaną powiadomieni o planowanej zmianie treści Regulaminu drogą elektroniczną, poprzez wiadomość e-mail (o ile Operator posiada adres e-mail Użytkownika).

  3. Zmiany Regulaminu zaczynają obowiązywać w dacie wskazanej w zawiadomieniu o zmianie Regulaminu, jednak nie wcześniej niż po upływie 7 (słownie: siedmiu) dni od powiadomienia, o którym mowa w ust. 3.

  4. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Użytkownik ma prawo rozwiązać Umowę, która ma być wykonywana również po zmianie Regulaminu, do czasu planowanego wejścia w życie zmian.

  5. Prawem właściwym dla Umowy jest prawo polskie. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie właściwe przepisy prawa polskiego.

  6. W przypadku sporządzenia Regulaminu w różnych wersjach językowych rozstrzygające znaczenie ma wersja polska.

  7. Użyte w Regulaminie nagłówki jednostek redakcyjnych (paragrafów) mają charakter informacyjny dla wygody Stron i nie wpływają na interpretację Umowy.

  8. Wszystkie załączniki stanowią integralną część Regulaminu.

  9. Jeżeli jakiekolwiek postanowienie Regulaminu w całości lub części zostanie uznane za nieważne, bezskuteczne lub niemożliwe do wyegzekwowania, nie wpłynie to na ważność, skuteczność lub możliwość wyegzekwowania pozostałych postanowień Regulaminu. Strony niniejszym zgadzają się zastąpić takie postanowienie właściwym przepisem prawa.

  10. W przypadku jakichkolwiek sporów wynikłych pomiędzy Stronami odnośnie zawarcia, interpretacji, wykonania i skutków prawnych Umowy Strony w dobrej wierze podejmą negocjacje w celu polubownego rozstrzygnięcia sporu. W razie braku rozwiązania sporu na drodze polubownej Strony oddadzą spór pod rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu właściwemu dla siedziby Operatora, a w przypadku Użytkowników będących konsumentami lub PNPK — sądowi powszechnemu, którego właściwość określają przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. — Kodeks postępowania cywilnego (t. j. Dz. U. 2021 poz. 1805, z późn. zm.).

  11. Regulamin obowiązuje od dnia 07.07.2023 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1: Wzór odstąpienia od Umowy

 

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Adresat: Wemi Sp. z o.o. siedzibą w Tarnów 33-100 przy ul. Warsztatowa 7a
KRS:0001039265, NIP 9930695550

 

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od następującej umowy: __________________________________________.

 

 

Data zawarcia umowy: ______________________

 

 

Imię i nazwisko konsumenta lub PNPK: ______________________

 

 

Adres konsumenta lub PNPK: ______________________

 

 

Podpis konsumenta lub PNPK: (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 

 

Data: ______________________

bottom of page